Lite underhållning

Det blev en riktigt kall lunch promenad med hundarna kan jag lova! Jag gjorde dessutom misstaget att ta med våran hund, kan lova att det inte lär hända igen. Hon drog och drog och drog så jag trodde att armen skulle ramla av, sedan tyckte dessutom Charlie att det var mycket roligare att försöka busa med våran hund istället för att snällt gå på sidan. Jag var helt färdig efter promenaden, dock verkar hunden ha haft roligt för hon har sovit och snarkat sedan vi kom tillbaka vid ett-tiden!

Snart är det dags för middag, idag blir det ingenting avancerat utan det blir tonfisk baguetter och pomfrites. Lagomt svårt att göra men kommer nog att sitta bra i magen! Har dessutom fixat så att vi har lite underhållning att se på ikväll, bland annat så finns det How I Met Your Mother, The Big Bang Theory och Glee. Så jag hoppas på en toppen kväll med en massa mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0