Lite senare än vanligt

Så har man storhandlat för en månad! Det var inte allt för mycket folk på Ica Maxi så det gick faktiskt ganska så bra. Dock en hel del pensionärer som hängde omkring och pratade med varandra. Lyckades bara glömma en sak och det var för att jag trodde att jag skulle komma ihåg det och stoppade därför inköpslistan i fickan!

Jag och C har hunnit vara på second hand affärerna också. C köpte sig tre stycken 1000 bitars puzzel för endast 25 kronor. Vi fyndade dessutom 3 stycken böcker för 45 kronor, varav en är en Marian Keyes bok som jag velat läsa ett tag. Så på det stora hela kändes det som att vi gjorde bra fynd.

Nu håller C på med middagen, idag blir det enchiladas, en av mina favoriträtter. Det blir det middag lite senare än vanligt så C har så mycket att göra på jobbet. Men dom säger ju att det är bättre sent än aldrig. Vilken tid brukar ni äta middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0