För mycket att tänka på

Det finns så mycket att tänka på att det blir kortslutning i hjärnan. Vet inte längre vad som är viktigast att tänka på och i vilken ordning man ska reda ut saker och ting. Känner att jag skulle behövs en prioriterings lista, frågan är ju bara hur man ska lyckas skriva en sådan när man inte vet vad som är viktigast?

Men nu är det helg och jag har bestämt mig för att ta lite ledigt från tänkandet. Orkar helt enkelt inte ta tag i saker och ting. Så istället så åker jag till Ikea imorgon med mamma och hennes karl. Behöver väl egentligen ingenting, men något lär ju komma med hem ändå!

C får vara hemma och ta hand om hunden. Hoppas att hon inte tycker att det är allt för tråkigt. Jag vet dock att hon inte tycker att det är så jätte kul att shoppa, så det kanske inte gör något? Hon får helt enkelt underhålla sig själv medan jag kopplar av med shopping.


Dessutom så är det premiär och Melodifestivalen imorgon och det är ju bara ett måste! Hoppas bara att vi hinner hem från Sundsvall innan det börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0