En promenad i solskenet

I ett försök att rensa huvudet lite tog jag en promenad i solen efter lunch. Gjorde dock misstaget att ta med mig hunden! Nu när hon löper är hon helt odräglig och är verkligen inte rolig på något sätt. Hade dock en ganska så skön promenad i solskenet och värmen trots att hunden drog som en draghund!

Var skönt att få komma ut en stund och få lite frisk luft, skönt att få en chans att rensa skallen också. Ibland blir det bara för mycket att tänka på och då slutar det med att jag inte kan tänka på någonting alls! Kommer ofta på mig själv att tänka på att snart kommer vi att flytta härifrån och jag kommer inte att kunna gå ner till t.ex sjön längre.

På något sätt känns det liksom sjukt, det är ju här jag bor, det här är hemma. Trots att jag har vetat i flera års tid att vi ska flytta är det först nu det börjar sjunka in och det är först nu jag inser att det finns otroligt mycket saker jag kommer att sakna. Men jag inser också hur vackert det är där vi bor nu och jag försöker passa på att njuta så mycket jag kan innan det är försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0