En dag på Ikea

Igår var jag på Ikea med mamma och hennes karl. Kan lova att jag var trött i fötterna då jag kom hem, men roligt var det! Det finns så mycket fint som jag skulle vilja köpa och som inte kostar allt för mycket. Men nu när vi snart ska flytta så är det som ingen större ide att köpa en massa saker!

Så istället blev det bara några små saker. Det blev en brödform, en tillbringare, nackkuddar och några fotoramar. Sen passade jag på att köpa ljus också, men det känns på något sätt som en självklarhet då man åker på Ikea. Tittade runt i dom andra affärerna också, hittade dock ingenting roligt.

Trots att det inte blev så mycket shopping hade jag en supertrevlig dag och dagen avslutades så klart med första deltävlingen i Melodifestivalen. Älskar Melodifestibalen, är så kul att höra alla sånger och se på dom roliga bitarna. Längar redan tills nästa lördag då nästa deltävling är!

Idag ska vi åka på Willys och Rusta och kika runt en stund. Sen ikväll blir det hemmagjord pizza till middag och så klart One Tree Hill på tv. Kanske blir det en film efter det. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0