En dag kvar till paradiset

Idag är det full rulle i stort sätt hela dagen. Börjar med ett jobbcoach möte klockan 13.00, kommer förhoppningsvis inte att ta allt för lång tid! Sedan blir det att åka på Ica Maxi och storhandla, det blir också en sväng på systemet för att köpa något gott att dricka i helgen.

Efter det ska vi åka på några second hand affärer och leta efter lite böcker. Man brukar alltid kunna fynda en massa bra och billiga böcker där. Sen så ska jag klämma in en promenad med hunden också. Ska egentligen dessutom gå ut med B och D's hundar, men det får C göra då jag ska på möte.

Imorgon ska jag på öppen intervju på Uniflex, känns lite sådär både och. Har varit där två-tre gånger tidigare och finns redan i deras databas. Men å andra sidan så är det ju bra intervjuträning. Det är i alla fall så jag försöker se på saken!

Sen imorgon då mamma slutat jobba ska vi åka och hämta hennes bil för att sedan åka ut till stugan över helgen. Jag längtar galet mycket. Det är så skönt att vara där och man riktigt känner hur all stress bara rinner av en. Det är väldigt välbehövligt med lite "semester" just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0