Att hitta rätt teknik

Igår passade vi på att gå ut i det vackra vädret och åka lite skidor. Hunden fick så klart följa med och så här i efterhand känns det som att nog varit bättre om hon stannat hemma. Men man lär sig ju av sina misstag! Måste erkänna att jag tycker att det är betydligt mycket svårare att åka skidor än vad jag kommer ihåg att det var, haha. Men det tar väl en stund innan man hittar rätt teknik.

Det blev en inte allt för lång skidtur då jag höll på att förfrysa fötterna, pjäxorna är lite för små så det går inte in några tjocksockar! Jag blev även omkull dragen av hunden som är helt övertygad om att hon är en äkta draghund, dock i ett något mindre format! Fort gick det i alla fall när hon drog, men jag måste erkänna att det är svårt att hålla balansen när man inte är van att åka skidor. Vi får helt enkelt träna mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0