Två döda cyklar

Efter mitt möte idag bestämde jag mig för att göra ett nytt försök att pumpa upp cykeln. Den här gången tog jag den andra cykeln vi har, detta resulterade i att den nu också är död! Jag ska nog helt enkelt inte ens försöka, jag hoppas att C kan återuppliva dom då hon kommer hem!

Nu sitter jag och kikar på Desperate Housewives och funderar på om jag ska gå och lägga mig när det är slut. Känner mig helt slut i både kropp och knopp idag. Det är som att ögonen inte går att hålla öppna, kanske är det någon förkylning på G?

Imorgon är det tvättstuga som gäller, sedan blir det middag hos mamma där både mormor och morfar också infinner sig. Det är trevligt att vi passar på att umgås medan vi kan, för när jag har flyttat lär vi ju inte ses så ofta!

Jag kom just på att jag inte kan gå och lägga mig då Desperate Housewives är slut, för jag väntar på ett samtal från C. Hon är hos sin far och dom skulle visst ringa efter jag sett på tv, så jag får allt försöka hålla mig vaken ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0