Stel i axlarna

Har sovit hel konstig i natt och vaknade upp med stela axlar. Känns lite mysko måste jag säga, kan också vara så att jag är lite stel efter att ha varit ute och cyklat med hunden. Men det som inte dödar det härdar eller ja det är ju så dom säger i alla fall!

Idag har jag städat här hemma, det kändes så grisigt och lortigt och det var hundhår överallt trots att jag dammsög igår! Så jag drog fram dammsugaren igen och dammsög hela lägenheten. Sedan passade jag också på att torka golven. Ska väl erkänna att det inte händer speciellt ofta!


Efter att ha städat lägenheten kändes det som att jag behövde städas också. Så jag hoppade in i duschen och sedan for jag en sväng på Ica Maxi för att handla lite nödvändigheter! Nu sitter jag här hemma och har precis ätit en macka. Funderar som mest på vad man ska hitta på nu? Lite senare idag blir det i alla fall en cykeltur med hunden och ikväll är det Så ska det låta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0