Snart blir det fredagsmys

Ja, nu blir det väl kanske inte så mycket fredagsmys här hemma, men lite i alla fall. Har köpt hem lite ostkrokar och cola och sen blir det att titta på Så ska det låta och bara ta det lugnt.

Idag har jag varit väldigt trött trots att jag sov till klockan 10, gick dessutom och la mig tidigt igår så jag vet inte riktigt varför jag är så trött. Hunden har fått lite kortare promenader än vanligt, men hon verkar inte ha tagit skada av det!

I eftermiddags blev det en tur på Röda Korset med B och D, jag fyndade fyra stycken böcker för 40 kronor, bra pris tycker jag. Det blev tre stycken Virginia Andrews böcker och sedan en Nora Roberts bok också. Så nu har jag bra läsning ett tag framöver. Måste bara läsa klart boken jag håller på att läsa nu.

Nu blir det att laga lite middag i alla fall, idag blir det vara mackor gjorda i smörgåsgrillen. Hade egentligen tänkt äta kyckling men jag glömde ta ur den ut frysen och det känns lite sent att göra det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0