Nu tycker jag att det räcker

Jag känner mig lagomt less på att vara ensam hemma nu, gud så tråkigt det är! Jag saknar att umgås med C och bara få vara tillsammans. Jag blir otroligt rastlös när jag är själv, dessutom orkar jag knappt laga mat så jag känner mig lite less på att äta mat som inte tar längre än 5 minuter att laga.

11 dagar är det kvar tills hon kommer hem, det är nästan två veckor. Så det betyder att ungefär halva tiden har gått. Det känns som att det har gått betydligt längre. Saknar henne massor och jag är inte den enda som saknar henne, hunden är ledsen hon också.

På ett sätt har det varit skönt att vara ifrån varandra ett tag, vi har fått chansen att sakna varandra. Jag kommer garanterat att uppskatta C mer när hon kommer hem. Ibland blir det lätt att man tar varandra förgivet även fastän man inte menar att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0