Lugnt på blogg fronten

Känner att jag har tagit det lite lugnt med bloggandet dom senaste dagarna, det har inte hänt så mycket så det har inte varit så stor ide att blogga.

Idag är det onsdag och det är bara två dagar kvar tills C kommer hem! Håller på att längta ihjäl mig, tycker att hon har varit borta alldeles för länge nu. Men två dagar till ska jag nog lyckas stå ut!

Idag blev det en ganska så tidig start. Hade tid hos läkaren klockan 10.15 och innan det var jag tvungen att gå ut med hunden och duscha. Det gick bra hos läkaren, tog lite blodprover och sedan fick jag medicin utskriven. Nu väntar jag på att få en kallelse till astma sköterskan och sen får vi se hur det går.

Eftersom det är onsdag idag är det i vanlig ordning tvättstuga som gäller. Känns som att jag tvättar mest hela tiden om jag ska vara ärlig. Jag är ganska så tacksam över att det inte blir så mycket tvätt när man är ensam hemma! Just ni sitter jag som mest och funderar på vad man ska äta till lunch, hittar ingen inspiration alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0