Ett dinosaurie ben!

Igår var mamma och hennes karl här på middag, mycket trevligt var det och maten smakade mycket bra. Efter middagen åt vi kladdkaka och kikade på Körslaget, självfallet håller man ju på Team Lisa. För mamma är det lite extra roligt då en av hennes arbetskamraters man är med i Lisas kör!

Mamma och hennes karl hade också med sig en present till hunden, ett stort dinosaurie/ox ben! Det är nog bland det störta ben jag har sett och hunden fullkomligt avgudar benet. Dock måste jag ta bort det någon gång då och då annars skulle hon nog försöka äta upp hela i ett kör och då är det någon som skulle få väldigt ont i magen!

Idag har jag och mamma varit en sväng på Kappahl, H&M och Boom. Vi hittade dock ingenting att shoppa vilket var lite tråkigt. Men å andra sidan så gör man ju inte av med några pengar om man inte shoppar något. Nu ska jag krypa upp i soffan och läsa min bok.

Hunden och hennes dinosaurieben!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Riktigt smart att göra så om man har möjligheten :) Jag skulle gärna månadshandla, men det blir svårt att ta allt det med barnvagnen haha. Så jag får än så länge veckohandla, men det funkar bra det också :)



Ser att du/ni bor i Umeå, vad roligt :) Vart i Umeå bor ni?

2011-04-03 @ 17:08:50
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0