Bara en vecka kvar!

Nu är det ganska precis en vecka kvar tills C kommer hem, jag längtar som bara den! Kommer bli så skönt att få se henne igen och saker och ting kan återgå till det normala. Hur "normalt" det nu kommer att bli vet jag inte, då vi måste försöka planera våran flytt. Men vi får vara tillsammans i alla fall.

Idag har jag försökt att ta bort lite hår från hunden, man borstar och borstar men det blir som aldrig någon skillnad. Nu när det har blivit varmare ute så fäller hon fruktansvärt mycket, dessutom hjälper det ju inte att det har varit svinkallt i vinter och hon har varit super lurvig.

Annars har det varit ganska så lugnt här hemma idag. Har bokat tid hos tandläkaren för att laga en tand. Sen har jag fått kallelse till vårdcentralen för att göra en astma utredning, så dit ska jag på onsdag. Har även dammsugit en snabbis här hemma. hade inget val efter att jag borstat hunden. Så här i efterhand så skulle jag nog ha borstat henne ute!

Imorgon blir det att pyssla på lite här hemma. Måste försöka se om tvättstugan är ledig mitt på dagen så att jag kan tvätta hundens säng som hon kräkts i ikväll. Jag förstår inte varför hon envisas med att kräkas i sängen och inte på golvet! Sen imorgon kväll har jag tänkt mysa i soffan och läsa min bok.


Läste ut Fred & Edie här om kvällen och har nu börjat på Röd som rubinen av Virginia Andrews. Hon är en av mina favoritförfattare och jag försöker läsa allt hon skrivit som jag kan komma åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0