Spänningen stiger

Igår blev jag uppringd av Uniflex och blev ombedd att komma in och göra ett kunskapstest. Så imorse klockan 9.30 infann jag mig hos Uniflex för att göra ett test! Tror att det gick ganska så bra och nu återstår det bara att vänta och se om det gick så bra som jag tror. Sedan ska man så klart ha lite tur att bli en av de utvalda, om det nu går så långt. Men än så länge verkar det gå i rätt riktning i alla fall.



Dessvärre är jag urusel på att vänta, vill alltid veta resultat på en gång! Nu kommer jag att få vänta ett tag, räknar med att få besked hur testet gick tidigast nästa vecka. Får väl roa mig med att rulla tummarna eller nåt sånt!

Känner mig rastlös men kan inte komma på något vettigt att göra. Dels beror det på att vi har tvättstuga just nu, så det finns inte allt för mycket man kan göra. Men sen finns det  å andra sidan inte mycket vettigt att göra heller. Städade för någon dag sedan så inte ens det kan man roa sig med.



Funderar på att sätta mig och spela lite Super Mario, men är lat och orkar inte riktigt koppla in det i tv:n. På den gamla tv:n var det alltid i kopplat då det fanns ett extra scart uttag på sidan av tv:n. Men nu är uttaget på framsidan av tv:n och då får det inte vara inkopplat hela tiden, för mycket sladdar som hänger och det ser fult ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0