Skynda fynda!

Jag och C blev kidnappade av B för drygt 1,5 timma sedan. Vi fick ett mystiskt sms som sa "look for a yellow boat", verkade ju en aning mistänksamt men det visade sig att det var en bil med en gul kanot på. Väl inne i bilen avslöjades det att vi skulle åka till returbutiken då B hört ryktesvägen att det skulle finnas snowboards där.

Dock så fanns det inga när vi kom dit så antingen var alla slut eller så fanns det aldrig några. Jag och C lyckades ändå fynda två par skridskor för 120 kr. Så i vinter blir det till att åka skridskor, dock måste dom slipas först. B fyndade dessutom ett par skidor och ett par stavar, men det fanns inga pjäxor som passade och vi fick därför skynda vidare till Myrorna.



På myrorna fanns det basketbollar i storlek XXXL, hade gärna köpt hem en sådan men misstänker att lägenheten skulle gå sönder om vi hade en! B hittade ett par pjäxor i lagom storlek och hon hittade även en anslagstavla. Dessutom lyckades hon få med sig någon svart skit på händer och ansikte, förmodligen från den otroligt vackra ridhjälmen hon provade!



Nu är vi hemma, eller i alla fall jag. C har gått ut med hunden och jag ska strax börja med maten. Idag blir det lax med hemmagjord klyftpotatis. Efter det har jag planer på att krascha i soffan och sedan inte röra mig ur fläcken innan det är dags att gå isäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0