Shopping hela dagen!

Idag har varit en riktig shopping dag! Jag började dagen med en liten sovmorgon, med sovmorgon så menar jag typ 9.30! Sen så passade jag på att ta med mig hunden till Mariehems kiosken för att hämta ett paket från Bon Prix. Sedan hem för att prova kläder! Dessvärre var jeansen som jag beställt alldeles för korta! Så dom blev det att returnera, men resten behöll jag, delvis ett par mjukisbyxor och lite underkläder.



Efter att vi alla duschat och gjort oss iordning åkte vi ner på stan för att äta lunch på Eastern Palace. Maten var som vanligt mycket god! Efter lunchen åkte vi till Expo för att handla lite! Vi kom ut från affären med 6 st nya glas, 4 nya skålar. Sedan fick vi dessutom två stycken pannor av svärmor! Passar superbra eftersom vi har lyckats döda två pannor nyligen.

När vi var klara på Expo åkte vi ner på stan igen för att shoppa lite mer. Tittade runt i lite affärer i ca en timma innan det var dags för mig att gå på mitt sista jobbcoach möte. Lämnade C och svämor för att göra stan osäker. Mötet var över snabbare än väntat vilket var skönt. Efter mötet blev det lite mer shopping, jag köpte bland annat en tunika på Kappahl.

Efter ytterligare lite strosande på stan kände vi oss allihopa lagomt trötta och bestämde oss för att åka hem! Nu sitter jag i soffan och vilar fötterna. C och svärmor ska precis gå ut med hunden en kort sväng. Ikväll ska vi ta det lugnt, tror att vi ska se på Shutter Island.

Imorgon ska vi åka ut till Hippologum och kolla på hopptävlingar, sen blir det fika på Café Göteborg. Kanske att det blir lite mer shopping också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0