En sådan dag

Idag är en sådan där dag då tiden tycks gå långsamt och sen går den helt plötsligt fort. Väntade i evigheter på att det skulle bli lunch men sedan efter lunch så har tiden bara flugit fram. Just nu känner jag mig så där lagomt mosig i skallen. Det blir så när man inte har något vettigt att göra. Det enda vettiga jag har gjort idag är att ha sökt två jobb.

Jag hoppas ändå på att få jobbet som jag blivit intervjuad för, men jag har inte den blekaste aning om när jag kommer att göra något från dom. Dessutom så kan man ju inte sluta söka jobb bara för att man har varit på en intervju! Börjar ändå känna mig lagomt less på att vara arbetslös, ja egentligen så känner jag mig väl less på att vara fattig!


Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

hoppas jobbet blir ditt

sök jobb idag är inget vidare

2010-09-13 @ 15:48:16
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0