Den första!

Idag har jag varit på min första anställningsintervju sedan jag slutade skolan. Intervjun hölls hos bemanningsföretaget Uniflex och gällde ett supporter jobb för Telenor. Hade en telefonintervju för drygt en vecka sedan och idag var det dags för en "riktig" intervju.



Det kändes ganska så bra när jag gick därifrån och förhoppningsvis så tyckte dom att det gick bra också. Om det gick bra så kommer dom att kalla in mig för att göra ett kunskapstest och om det går bra och jag har lite tur så blir jag en av dom som dom kommer att presentera för cheferna på Telenor. Sen är det upp till dom att välja vem dom vill anställa!



Efter intervjun åkte jag ut till mamma på jobbet för att hämta några papper som hon skrivit ut till mig. Egentligen skulle hon komma förbi med dom igår, men hon glömde dom på jobbet! Hann även med att surra en liten stund innan mamma behövde återgå till arbetet!



Resten av dagen blir det ganska så lugnt. En sväng till Ica Maxi för att fylla på förråden här hemma och sen ikväll kommer B och D hit för att äta enchiladas med oss. Ikväll börjar Idol och det vill man så klart se, sen kanske en film? Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0