Bättre sent än aldrig?

Har totalt glömt bort att blogga dom här senaste dagarna, men nu är jag tillbaka! Jag och C har haft en mycket trevlig helg. I lördags cyklade vi runt sjön med B och D och deras två hundar. Våran vovve fick så klart också följa med! Vi stannade halvvägs runt sjön och grillade korv och drack varmchoklad. Sedan på kvällen spelade vi sällskapsspel, väldigt vuxet!

I söndags var vi och fikade hos mamma. Jag fick dessutom med mig två påsar med kläder hem! Så nu har jag massvis med nya tröjor vilket aldrig är fel. Vi skrev även ut ett papper med ring storlekar så nu vet vi vilken storlek vi behöver på förlovningsringarna.

Igår var vi på banken en sväng och sedan på myrorna där jag köpte garn och stickor. Jag fick nämligen för mig att jag skulle börja sticka. Så nu har jag påbörjat en halsduk, ingenting avancerat utan bara räta maskor än så länge. Tänkte att man får väl börja med något enkelt och sedan avancera!

Idag ska jag enligt doktorns order uppsöka läkare, men jag avvaktar ett tag till. Gjorde illa mig när vi cyklade runt sjön i lördags. Jag skulle stanna men hunden kände inte riktigt för att stanna och drog mig därför rakt in i styret. Nu har jag ett otroligt vackert blåmärke mitt på magen. Igår mådde jag inte toppen då jag enligt termometern hade feber och ont i huvudet. Så B var här och klämde på mig och rådde mig att få till läkaren idag för att vara på den säkra sidan.

Jag mår dock bättre idag, än så länge i alla fall och har därför bestämt mig för att vänta och se. Börjar jag må illa igen eller om febern återkommer så får jag väl helt enkelt ringa sjukvårdsupplysningen och höra vad dom säger! Nu ska jag sätta mig i soffan och fortsätta sticka på min halsduk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0