Workshop!

Idag har jag varit på Workshop på Lernia. Skulle ljuga om jag sa att det tillförde något vettigt eller intressant till min vardag. Men måste man så måste man! Känns drygt att det är workshop varje tisdag, fattar inte riktigt poängen då det verkar som att vi inte kommer att göra något vettigt. Men det är väl bara att le och se glad ut!

Har varit ner på stan en sväng, varit på Arbetsförmedlingen bland annat. Skönt att få lite ärenden bortgjorda så man slipper tänka på det. Har i stort sett precis kommit in genom dörren och snart är det dags att gå en promenad med hunden i kylan. Känner noll motivation just nu, men det brukar ändras då jag väl är ute!

Ikväll blir det i vanlig ordning Desperate Housewives och Cougar Town, tänkte försöka klämma in ett avsnitt av Helt Hysteriskt också. Usch, riktigt tv nörd är man ju egentligen, men har inget bättre för mig så då blir det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0