Vilken besvikelse!

Jag blev djupt besviken igår då vi satte oss ner för att titta på Grey's Anatomy! Jag tycker att det var ett helt värdelöst avsnitt, hade lika gärna kunnat låta bli att se på det. Men jag vill ju så klart se alla avsnitt, men usch, tycker det var dåligt!

Jag och C gick ut och lekte i snön efter att ha sett på Grey's, hunden fick så klart följa med och det tyckte hon var superkul. Vi kastade snöbollar och hade lite skoj innan vi gick in och tittade på lite The L Word.

Idag är det lugna puckar här hemma. Har äntligen kunnat dammsuga då Cs huvudvärk är borta idag, kan säga att det var riktigt väl behövligt. Jag har precis lekt lite med hunden, hon är så söt så att man smälter. Hon gör allt för lite godis och ibland så känns det som att man inte utnyttjar hennes kapacitet fullt ut då man inte riktigt vet vad man ska lära henne, eller hur för den delen!

( En snögubbe jag och C byggde 2008 då jag bodde hos pappa)

Snön ligger förresten kvar, så kanske blir det att bygga en snögubbe senare idag! Tycker att det är kul att bygga snögubbar och ha snöbollskrig! Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: En kvinna bland kvinnor

Angående Greys så känns det ju som att den serien börjar tappa lite i fart och innehåll. Det blir lite för mycket blaha, blaha och som du säger... gårdagens avsnitt var inte någon direkt höjdare!

2010-11-11 @ 14:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0