Våran första!

Igår så firade jag och C våran första thanksgiving med våra vänner. Det var supertrevligt och maten var jättegod. På menyn fanns det kalkon, sötpotatis, potatismos, tranbärsgele, "stuffing", sås, sallad och bröd och sedan serverades det pumpapaj till efterrätt. Med andra ord så var det en jättetrevlig dag med trevligt sällskap.

Vi var borta i stortsätt hela dagen och kom faktiskt inte hem förrän vid 21.30. Då tittade vi på de två sista avsnitten i säsong 5 av The L Word. Nu har vi bara en säsong kvar att titta på innan vi sett hela serien.

Om en halvtimma ska vi bege oss till B och D för att äta lunch! Man blir lite bortskämd när man blir bjuden på middag ena dagen och sedan lunch den andra dagen!

För övrigt så snöar det som sjutton här. Imorse då jag gick ut med hunden så såg jag ut som en levande snögubbe som vandrade omkring. Men det är ändå mysigt med snö, då får man lite julstämning. Var och köpte jäst idag så att jag kan baka lussekatter. Lite senare i decemeber så ska vi göra julgodis och den 12 så ska vi baka pepparkakor med mormor. En tradition som vi har haft i 23 år!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0