Väntar med spänning!

Jag och C har haft en bra helg, vi har hunnit med att vara på kalas hos syster som fyller 17 år idag! Åt en massa go fika och hade det trevligt med övriga familjen. Dock saknades bror då han var nere i Göteborg och jobbade! Söndag kvällen avslutade vi med att se på Gossip Girl, Brothers & Sisters och sedan såg vi klart på säsong 4 av The L Word. Bara två säsonger kvar att se nu innan vi har sett hela serien.

Idag blev det en tidig morgon, i alla fall för mig då jag klev upp klockan kvart i åtta. Hade nämligen en anställnings intervju klockan 9.00! Intervjun gick ganska så bra, men dom intervjuar många just nu så det gäller att ha turen på rätt sida. Jag får förhoppningsvis veta om jag får jobbet eller inte om ett par veckor.

Efter intervjun tog jag en promenad med hunden. Riktigt kallt var det idag och jag hade dessutom inte på mig långkalsonger så mina ben var ganska så frusna då jag kom hem! Nu har jag i alla fall lyckats få upp lite värme och just nu lyser solen in genom fönstret och värmer ryggen.

Nu blir det att se om det finns några jobb att söka. Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0