Våfflor på farsdag!

Idag är det farsdag, kanske inte så många som har missat det! Jag säger i alla fall ett stort grattis till min pappa på Farsdag! Jag och C håller som mest på att göra oss iordning för att åka till morfar och äta våfflor. En liten tradition som vi har på farsdag.


Dessvärre kan jag inte uppvakta min egen pappa idag då han bor i Övik och vi inte tar oss dit. Men imorgon eftermiddag kommer han hit och fikar så vi får uppvakta han då istället, bättre sent än aldrig heter det ju!

Idag har vi tagit det ganska så lugnt, jag har klippt Cs hår! Det var kanske lite väl kort, men det växer ju ut igen, haha! Sen har vi suttit i soffan och läst högt för varandra ur "Lucy Sullivan is Getting Married" av Marian Keyes, helt klart en av mina favorit författare.

Ikväll ska vi mysa i soffan och i vanlig ordning titta på Gossip Girl, Brothers & Sisters och Beck! Tror bestämt att det är Advokaten som visas ikväll, kan dock minnas fel. Hoppas ni har en bra dag och glöm inte bort pappa idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0