Vad gör man nu?

Usch vad det är tråkigt att vara arbetslöst! Man blir ju helt knäpp av att göra ingenting. Varje dag är det samma sak, jag blir så less! Jag har nu gjort bort det jag gör varje morgon, delvis:

  • Kolla mailen
  • Kolla Facebook
  • Spela dagens spel på Treasure Quest på Facebook
  • Spela Treasure Madness på Facebook
  • Läsa VK
  • Läsa Aftonbladet
  • Läsa bloggarna jag följer

Så frågan är nu vad man ska hitta på! Ska ta mig en titt på Arbetsförmedlingen för att se om det finns några jobb att söka. Hittar jag något så blir det så klart att skicka in en ansökan. Det lär ju knappast ta speciellt lång tid, så frågan om vad man ska göra återstår fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0