Solen skiner!

Idag är det en riktigt fin dag, marken är vit och solen skiner, superhärligt är det verkligen! En sådan där dag då jag bara vill gå ut och grilla korv och dricka varmchoklad. Helst av allt ska det så klart vara uppe i stugan. Jag tvivlar dock på att något sådant kommer att ske idag. Jag har sjukt ont i ryggen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att det ska bli bättre. Kanske blir det i alla fall en promenad i det vackra vädret.

Igår kväll såg vi på Idol sedan såg vi Twilight Saga - Eclipse, den var riktigt bra. Efter det så kikade vi på dom sju första avsnitten av The Big Bang Theory säsong 4, helt underbar serie! Den är så sjukt rolig!

Idag blir det kanske att besöka mamma en sväng och ikväll blir det nog mer film. Antingen blir det Shrek - Forever after, The Lovely Bones eller Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief. Vi har dessutom säsong 3 av L Word att se, samt även 7 avsnitt av The Real L Word.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0