Så irriterande, skärpning Lernia!

Imorse släpade jag mig ur sängen, är inte direkt någon morgon människa så det var inte det lättaste. Duschade och gjorde mig iordning och åkte sedan ner på arbetsförmedlingen för att gå på någon information om en administrativ utbildning som Lernia håller i. Detta skulle börja klockan 10.00 och jag och fyra stycken till var där i god tid.

När klockan börjar närma sig 10.15 så börjar man fundera på vars dom håller hus. Speciellt då ett annat möte ska hållas 10.30. En av dom som väntar ringer då till Lernia som inte verkar fatta något alls och kopplar henne vidare. Då är dom så smarta att dom kopplar henne till någon som sitter i Skellefteå! Han blev något förvånad och sa att han inte riktigt kunde svara på vad som händer i Umeå. Konstigt va?! Så hon får ett nytt nummer till någon i Umeå som sedan talar om för oss att nej det mötet ska visst bara 10.45.

Det hade väl i och för sig inte varit helt fel att vänta ytterligare ett tag. Men problemet var bara det att kvinnan hon pratade med som sa att mötet skulle börja 10.45 pratade om ett annat möte! Så det hela slutade med att det inte blev någon information och jag kände mig lagomt irriterad över att jag släpat mig upp, åkt ner på stan, betalat parkering utan att ens få någon information!

I eftermiddag ska jag på besök hos jobbcoachen som faktiskt jobbar på Lernia. Så ska fråga om hon vet någonting (trots att jag vet att hon sitter på ett annat kontor och inte sköter utbildningarna, men något kanske hon vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0