Nu är det så där igen

Kommer inte på någon rubrik, men det är väl så där ibland. Jag försöker tänka lite för myckete och då slutar det med att det bara blir blankt i skallen! Idag är det i alla fall fredag vilket alltid är härligt, fredagar är nog en av mina favorit dagar om man nu kan ha en sådan.

Igår var vi som sagt och åt middag hos B och D, vi blev bjudna på supergod mat, spicy orange chicken eller något sånt. Jättegott var det i alla fall och jag blev sjukt mätt! Efter middagen stannade vi kvar och kikade på Scott Pilgrim vs. The World. En ganska så annorlunda film, men tyckte ändå att den var helt okej. Kanske inte den typ av film jag skulle se i vanliga fall, men det är kul att se något annorlunda.



Idag har jag ingen aning om vad som händer, men å andra sidan så spelar det inte så stor roll då det är helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0