Mardrömmar!

Igår kväll såg vi på Zodiac, riktigt bra film faktiskt. Det var rätt kul att se den då vi för några veckor sedan såg en dokumentär om koder och då var Zodiacmördaren faktiskt med, så det var kul att se vad dom gjorde av filmen! Måste dock erkänna att jag fick mardrömmar, haha!



Drömde att jag var i stallet och att det var en galen gubbe med en pistol som sprang omkring och sköt folk på må få. Jag fick göra mitt bästa för att smyga runt i stallet och inte bli nedskjuten. Låter väl kanske inte så läskigt, men det var det kan jag lova!

Idag har jag redan hunnit med att dammsuga och diska trots att jag bara varit uppe en timma. Frågan är ju bara vad man ska hitta på resten av dagen? Kanske blir det att städa badrummet när man liks är i städartagen! Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0