Inte på topp!

Känner att humöret inte riktigt är på topp just nu, skulle gärna vilja sticka huvudet i sanden ett tag och bara stänga av. Känner mig dessutom sjukt trött, känns som att jag inte sovit i natt trots att jag somnade så fort jag lagt huvudet på kudden.

Har varit på min andra workshop på Lernia, var en aning mer givande än förra gången men det känns ändå mest som slöseri på tid. Nog för att jag visserligen inte har något vettigare att göra, men jag tycket ändå att man borde göra något mer givande. Idag pratade vi kort om nätverk och sedan presenterade vi oss för varandra. Så ja nu känner jag absolut att jag kan få ett jobb! Eller hur var det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0