Ingen fantasi!

Kommer verkligen inte på någon rubrik idag, det står helt stilla i huvudet! Idag har jag hunnit med en hel del, har hunnit dammsuga och städa här hemma. Får dammsuga konstant nu när hunden fäller, jag hoppas att hon är klar snart!

Har även varit på jobbcoach möte på Lernia, lika givande som vanligt. Dessutom så ska jag tillbaka dit imorgon för att gå på Workshop, jag behöver väl knappast tala om hur mycket jag ser fram emot det. Dessa workshops kommer att äga rum en gång i veckan så jag hoppas verkligen att jag får ett jobb snart!

Efter mitt möte kom pappa och systeryster hit och fikade. Bjöd på Vienetta glass som jag köpt på Ica för endast 8 kronor! Ibland är det verkligen bra att ha Ica kort! Vi fikade och surrade ett tag och hade trevligt. Nu blir det att surfa runt lite innan det är dags att laga middag! Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0