Fort var det gjort!

Igår såg vi klart på säsong två av L Word. Måste ändå säga att jag tycker att det är en riktigt bra serie. Kom ihåg då den först kom ut på tv här, då var jag typ 15 år eller något sånt och det var ganska mycket reklam runt omkring serien. Kommer också ihåg att jag såg första avsnittet tillsammans med mamma i vardagsrummet, det var sjukt pinsamt!



För er som inte har sett serien alls så kan jag tala om att dom första avsnitten i säsgon ett är ganska så vulgära, det är mycet sex och nakenhet. Som 15-åring var det inte direkt något jag ville titta på med mamma! Dessutom så var jag väl knappast speciellt säker i min sexualitet som 15-åring och det gjorde nog att jag kände mig ganska olustig att se på L Word.


Men sedan på senare år så visades det repriser på tv och jag fastnade helt i serien. Den gick sent på vardagkvällarna på TV4 och jag försökte se så gott som alla asvnitt som visade. Vet dock inte riktigt hur många säsonger jag har sett, men minst tre i alla fall. Sedan slutade dom till min besvikelse att visa L Word, men nu har vi fått box sets så att vi kan se oss less! Dock har vi så klart inte alla sägonger, inte än i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0