Förbannat också!

Igår kväll blev det en mysig hemmakväll i soffan. Vi kikade på L Word medan vi åt middag och sedan avslutade vi kvällen med att titta på The Shining. Är massor av år sedan jag såg den och första gången jag såg den tyckte jag definitivt att den var läskigare än vad den var nu. Men det beror väl på att man var lite yngre och mer lättskrämd då!



Efter filmen la vi oss i sängen och läste lite ur våran bok. Men efter ett tag blev jag så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna! Så det blev en ganska så tidig kväll vilket var skönt.

Jag hade stora planer på en riktigt lång sovmorgon, men jag har åkt på förkylningen (vilket jag helt skyller på min lillasyster som jag träffade i söndags och måndags och hon var förkyld!) Så jag vaknade upp strax efter tio och kunde inte andas. Efter det kändes det omöjligt att somna om.


Nu sitter jag och C och väntar på att B och D ska höra av sig. Vi ska en sväng på Ica Maxi, ska handla lite grejor så jag kan baka muffins. Har nämligen lovat syster att baka muffins till hennes födelsedagskalas som är imorgon. Hela sjutton år blir hon på måndag, helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0