En riktigt envis en!

Igår bjöd jag och C våra vänner på middag. Vi lagade kyckling i vitvinssås och till det serverade vi ris, sallad och bröd. Sedan hade jag dessutom bakat en blåbärspaj med blåbär som vi fått av B och D. Det hände dock något konstigt med pajen och den exploderade i ugnen. Men den smakade bra ändå, dock är inte ugnen så ren så den måste rengöras idag.

B och D stannde kvar tills klockan var 22.30, vi satt och surrade och hade det jättetrevligt. När dom gått hem så kikade vi på Helt Hysteriskt och sedan kröp vi i säng, lagomt trötta!

Idag skulle jag ha workshop mellan 10-12, men jag försov mig så det blev ingenting med det. Dock tror jag knappast att jag missade mycket. Men man får ju ingen ersättning för dom dagar man är borta vilket är lite surt, men sånt får man ta.


Idag ska vi ut och handla lite julklappar. Vi har till och med en lista på saker vi ska köpa så det borde gå ganska så smidigt. Dock har jag ingen aning om vad jag ska köpa till C. Men det löser sig säkert, ska i alla fall försöka låta bli att vänta till sista sekunden! Har ni köpt julklappar än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0