Ännu en dag!

Jag känner mig helt värdelös på att komma på rubriker, så ni får väl helt enkelt så ut med kassa rubriker! Känns väl som att det kanske inte spelar allt för stor roll.

Jag har varit igång i stort sett hela dagen, vilket är en trevlig omväxling. Började dagen med en promenad med hunden i snön. Nog för att jag vill att snön ska komma, men idag har den knappt hunnit landa innan den smält! Dessutom så är hunden riktigt jobbig att promenera med då hon älskar snö och ska lukta över allt! Man hinner bli tokig!

Efter en promenad i rask takt blev det en dusch och sedan hoppade jag in i bilen för att köra till Brännland och hämta lillebror som ville ha tillbaka sin bil. Försökte skynda mig för att komma dit vid 11-tiden, men jag var tvungen att tanka och kolla lufttrycket i däcken och det var en riktig segpropp som var före mig i kön för att kolla luften! Riktigt irriterade, tror att jag stod på macken i typ 20 minuter.

Väl ute i Brännland så vände vi på en gång och körde hem igen. Fick så klart skjuts hem och bror visade även hur jag skulle byta lampan på volvon. Så nu måste vi bara köpa en ny så ska det nog funka! Nu har vi precis ätit lunch och sett på Beverly Hills 90210.

Det är fredag idag vilket så klart betyder helg! Helgerna är mycket uppskattade här hemma då vi får slappna av och bara umgås. Ikväll blir det så klart att kika på Idol och sen kanske det blir att se Twilight Saga - Eclipse. Igår såg vi The Curious Case of Benjamin Button, mycket bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0