Alldeles för fort!

Helgerna går så fort! Man hinner inte mer än bli glad över att det är helg så är helgen slut! Nu är det bara att se fram emot nästa helg. Veckorna brukar ändå gå ganska så fort så innan man riktigt hinner tänka efter så har det blivit helg igen.

Igår var jag och C ute och kikade i lite affärer för att få lite inspiration till julklappar och det verkar som att vi har lyckats bestämma oss för vad vi ska köpa till dom flesta. Men nu måste man ju också ta tummen ur arslet och fara ut och shoppa. I vanliga fall brukar det inte vara några problem, men när man är fattig som en kyrkråtta blir det lite knepigare. Vi är dock ganska bra på att hitta fina julklappar/presenter som inte kostar allt för mycket. Sedan är det ju trots allt tanken som räknas.


Här om kvällen bestämde vi oss för att titta på The Real L Word, har hört att det ska vara en bra serie. Men jag måste säga att jag blev riktigt besviken, tyckte inte alls att det var speciellt bra utan mest bara en lesbisk version av typ Jersey Shore. Så trots att vi har en massa avsnitt så blir det nog inte att se något mer. Vi håller oss till L Word istället.

Nu ska jag ta och kika på lite jobbannonser och hålla tummarna för att det finns något bra jobb att söka! Vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0