Vars är minnet då man behöver det?

Nu är provet gjort och jag slipper tänka på det nå mer, gick inte så bra som jag hade hoppats att det skulle göra. Blandade ihop lite saker och kom inte ihåg allt jag borde, men jag hoppas att det i alla fall blir ett G på provet. Men nu är det helg som gäller och jag slipper tänka på skolan ett par dagar.

Vid 13-tiden kommer brorsan hit och då ska vi åka på Mediamarkt för att se om vi kan hitta något spel till xboxen. Sen blir det nog Maxi för att handla lite mat och lite dricka. Om vi har tur hinner vi med att bada en sväng också, men vi får väl se hur det blir med den saken.

Ikväll blir det i alla fall tacos, öl och xbox. Vill inte ens tänka på hur jag kommer att må imorgon, men förhoppningsvis är det värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0