Shit vad tiden går

Fattar inte alls vars tiden tar vägen, helt plötsligt är det måndag igen och jag har som vanligt inte uppdaterat något över helgen. Helgen har i alla fall varit underbar, dels för att vi fick lyxen att vara hundlös ett par dagar men också för att det helt plötsligt infann sig en underbar sommarvärme! Lite åska fick vi dessutom på köpet, men det är bara mysigt tycker jag.

Jag och C grillade både i fredags och i lördags, dock vet jag inte riktigt vad som hände då dom blev ganska misslyckade. I vanliga fall är vi mycket duktiga på att grilla, men jag antar att det inte kan gå bra jämt. Maten gick i alla fall att äta och det är ju huvudsaken! I lördags svalde jag en och annan öl vilket resulterade i världens baksmälla igår. Länge sedan jag mådde så dåligt, men det var väl värt det ändå!



Jag och C hann även med en tur på stan på lördagen efter att ha hämtat hem hunden då mamma fick svårt att andas. Det lite shopping, bland annat ett halsband och ett par örhängen från Ur & Penn, superbilligt! Sen blev det även årets första mjukglass som vi njöt av i solen.

Idag har jag suttit i ett antal timmar och skrivit ner anteckningar inför ett prov på fredag. Har nu världens skrivkramp och ont i nacken! Antar att det är så det går när man inte är van att skriva för hand längre! Kanske att vi behöver skaffa oss en skrivare så att jag kan skriva anteckningar på datorn istället!

Nu är det i alla fall dags för en liten paus, låta huvudet återhämta sig lite innan det är dags för en promenad med hunden. Jag ska nu återgå till att läsa blogginlägg! Loggade in på bloglovin imorse och hade 50 olästa inlägg! Måste säga att alla utom jag verkligen är flitiga på att uppdatera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0