Så här på förmiddagen

Idag är det röddag som jag antar att de flesta av er redan vet. Men här hemma så känns det inte direkt som någon röddag. C jobbar precis som vanligt, sköter man ett företag i Storbritannien passar det inte alltid att vara ledig på svenska helgdagar. Jag sitter dessutom i vanlig ordning framför datorn och töntar mig. Så på det stora hela känns det som vilken dag som helst.

Så här på förmiddagen har jag hunnit med en cykeltur med hunden i det vackra vädret. Hon är supersöt när hon springer med tungan hängandes ut ur munnen, man blir lycklig bara man ser på henne. Just nu ligger hon utslagen på golvet och ser ut som en riktig tjockis!

Jag ska strax hoppa in i duschen och sen ska jag försöka ta reda på vad som händer resten av dagen. Egentligen behövs det städas här hemma, men det är ju trots allt en röddag och då tycker jag att man kan låta bli att städa! Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Lisen Haglund

Hej!

Jag heter Lisen och jobbar med ett program som heter Fyra bröllop.

Fyra bröllop har samma upplägg som Halv 8 hos mig och kommer att gå upp i Tv4 tablå.

I programmet får fyra brudar gå på varandras bröllop och därefter vinner ett av paren en bröllopsresa till Karibien.

Det kommer att bli ett fantastiskt äventyr som deltagarna sent kommer att glömma.



Vi har hittat alla våra par förutom några stycken. Jag vänder mig nu till dig för att hitta de sista pusselbitarna.

Vi skulle gärna vilja ha med HBT par i programmet, för att visa på mångfaldens Sverige, att det faktiskt finns kärlek överallt!



Jag undrar nu om jag kan få din hjälp med att hitta det sista paret? Är det någon i din bekantskap som går i giftastankar?



Tack på förhand



Vänligen

Lisen Haglund

[email protected]

2010-05-17 @ 14:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0