Precis som jag lovade

Lovade fler inlägg efter att jag ätit lunch och nu var det väl visserligen ett tag sedan jag åt lunch men i alla fall. Har inte haft tid att uppdatera tidigare då jag har varit tvungen att ta hand om tvätten, fara på affären och promenera hunden. Dessutom tog det extra lång tid i affären då jag inte kunde bestämma mig för vad vi ska äta idag. Det slutade i alla fall med att det blev färsk pasta och en ostsås.

Idag är det den 12 maj och om nästan exakt en månad är jag klar med skolan. Känns helt sjukt om jag ska vara ärlig, har vant mig att gå i skolan nu och jag trivs dessutom väldigt bra. Så jag har lite blandade känslor över att detta är min sista månad som student.

Jag känner mig dock peppad på att dels försöka få mig ett jobb, den peppen lär väl övergå så snart jag inser att jag faktiskt inte kommer att få ett jobb. Men jag är också peppad på våran stora flytt! Inte för att vi har bestämt något än, men nu KAN vi i alla fall flytta om hus och jobb dyker upp där borta. Känns så sjukt spännande att få börja om på ny kula i ett annat land! Samtidigt är det lite skrämmande att behöva lämna allt man vuxit upp med här och att lämna familjen kommer att bli sjukt jobbigt. Men som tur är kan dom i alla fall hälsa på!

Nu måste jag springa och ta ut kladdkakan ur ugnen! Återkommer imorgon med fler inlägg! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0