PMS monster

Jag är grinig och lättretad och dessutom så har mina bröst samma storlek som Dolly Partons. Med andra ord är jag helt enkelt en bitch just nu. Olyckligtvis för C så är det hon som får stå ut med mitt gnällande och mitt ständigt svängande humör. Ena stunden är jag hur glad som helst och nästa är jag förbannad, har inget som helst tålamod och blir irriterad över minsta lilla. Idag känns det dock en aning bättre än igår, men så är klockan bara 11.50 också.

Igår fick vi ett nygammalt köksbord hemlevererat av min bror och mammas karl. Det står nu i köket och passar alldeles utmärkt. Jag har precis lagt upp en annons på Blocket i hopp om att kunna sälja det gamla. Jag hoppas att telefonen börjar ringa när annonsen blivit inlagd.

Idag försöker jag som bäst kontrollera mitt humör samtidigt som jag försöker göra bort lite skolarbeten. Dock inte det lättaste då en av lärarna i mina kurser inte kan beskriva uppgifter ordentligt utan man får mest läsa mellan raderna för att förstå vad det är hon vill att man ska göra. I vanliga fall lyckas jag ganska bra, men idag går det inte så skickade därför iväg ett mail till läraren i hopp om att hon ska kunna förklara lite bättre.

Idag är det dessutom tvättdag vilket känns otroligt peppande, eller inte. Helst skulle jag vilja krypa ner i sängen och se på Disney filmer hela dagen. Dock går det inte så bra utan tv i sovrummet och jag har inte heller förfogande över någon bärbar dator. Så det enda som finns kvar att göra är att se på TV eller dega framför datorn. Jag väljer nog det sist nämnda, kanske att jag dessutom får svar från läraren idag och kan göra lite nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0