Lego Rock Band

Idag mår jag bättre än förväntat, med andra ord ingen baksmälla alls. Går kvällen var mycket trevlig och vi hade väldigt roligt. Däremot är jag inte så säker på att grannarna uppskattade våran skönsång, men det sket vi i!
Vi var iväg på Mediamarkt igår och köpte ett nytt spel till xboxen, Lego Rock Band blev det. Det fanns många bra låtar men även ett par mindre bra! Dock tycker jag att låtarna var bättre än på Band Hero. Jag spelade trummor tills armarna värkte, men det var så roligt!
Brorsan stannade kvar till ungefär 01.00, då var vi alla ganska så trötta och jag var i alla fall tacksam över att få gå och lägga mig. Måste väl vara åldern eller nåt, men jag blir trött vid 23-tiden och då vill jag gå och lägga mig, haha. Så att vara uppe till 1 kändes väldigt länge.
Idag blir det en ganska så lugn dag. Jag sitter i soffan med C's laptop medan hon sitter och sorterar sina underkläder. Om en stund har vi tänkt oss på Coop för att handla lite små saker. Sen blir det nog att se på film och ta det lugnt resten av dagen.
Imorgon har vi funderat på att ta en cykeltur med hunden och kanske grilla lite korv. Men det beror helt på hur vädret ser ut och hur vi känner oss. Hoppas att ni alla har en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0