En mindre svacka

Har varit superdålig att uppdatera bloggen den här veckan, dels beror det på att jag har haft rätt så mycket att göra men jag har också känt mig lite nere och därför inte haft någon större lust att blogga när allt bara känns skit. Men nu är det helg och jag har lyckats samla mig själv och känner mig lite mer positiv nu.

Veckan har bestått av möten på och ärenden, känns som att jag mest har åkt runt hela stan i våran lilla bil. Jag har hunnit vara på banken två gånger, vilket är betydligt oftare än vanligt. Jag har även hunnit med att hälsa på pappa på hans nya jobb, visserligen var jag där därför att jag behövde skriva ut papper och inte hälsa på honom, men det var trevligt i alla fall. Jag har även hunnit med att plugga lite och lite smått planerat för framtiden.

I helgen är det Eurovision Song Contest, i vanliga fall skulle jag och C sitta bänkade framför tv:n med några öl. Men i år blir det nog inte så. Känns surt att Sverige inte gick vidare till finalen och i protest känner jag att jag inte vill se tävlingen. Ölen får dessutom stanna i kylskåpet då vi ska till Övik på söndag och uppvakta pappa som fyller hela 49 år på måndag. På lördag ska vi dessutom klämma in ett morsdagsfirande då vi är borta på söndag. Så helgen är fullpackad med massor av saker att göra.

På måndag är C ledig eftersom att det är röddag i Storbritannien, vilket betyder att vi får en extra dag att mysa. Skulle tro att vi kommer att ta det ganska så lugnt då helgen är fylld med aktiviteter. Hoppas att Ni alla får en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Hej,

Var gärna med i min tävling, där du kan vinna en valfri vara till ett värde av 300 kr, har du inte barn själv kanske du känner någon som du kan ge bort det till?

http://mammajessica.webblogg.se/2010/may/tavling.html

2010-05-28 @ 12:44:48
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0