En dag i taget

Idag känns mina fötter något bättre, jag kan nästan gå utan att se ut som halta Lotta vilket är ett framsteg! Visserligen så gör det fortfarande ont, men jag tror nog att jag ska klara av att ta hunden på en kort promenad ikväll då C är i skolan. Hon har ett övningsprov idag inför det nationella provet så hon är lite nervös, men jag är övertygad att det kommer att gå bra. Hon är mycket bättre än vad hon själv tror att hon är.

Som grädden på moset tror jag att jag håller på att bli sjuk. Känner mig hängig och är snorig och dessutom verkar jag inte kunna sluta nysa! Det skulle i och för sig kunna vara att dom har varit och klippt gräset och sopat runt en massa här ute, så kanske någon pollen allergi eller nåt. Jag känner mig i alla fall hängig och hoppas att det ska gå över tills på fredag då jag har prov! Efter det provet är det bara ett prov kvar tills jag är färdig med skolan!

Igår överraskade C mig med att köpa hem Ben & Jerry's från affären. Jag skickade dit henne för att köpa morötter till middagen och hon kom hem med båda det ena och det andra. Vi testade Ben & Jerrys nya Fairly Nuts och den var hur god som helst! Tror att ni nästan lyckades äta upp hela innan vi stoppade tillbaka en i frysen! Min absoluta favorit är ändå Fishfood!



Ikväll blir det i vanlig ordning att se på Grey's Anatomy, jag längar redan. Innan dess är det dock tvättstuga som gäller och naturligtvis att läsa på inför provet på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0