Bortskämd prinsessa

Om det är någon i det här huset som är bortskämd så är det garanterat hunden! Idag ska hon nämligen på pedikyr, låter väl kanske trevligare än vad det egentligen är. Vi ska ju faktiskt bara på Arken Zoo och klippa klorna. Det blir andra gången vi är där och jag hoppas att det går lite bättre än det gjorde sist. Dom är i alla fall superduktiga där och klorna blir verkligen fina. Helst skulle jag vilja klippa klorna själv, men det går helt enkelt inte. Hon blir som tokig och själv blir man nervös och då blir det bara pannkaka av allt!

Idag känner jag mig förövrigt mindre som Dolly Parton och mer som en uppblåst badboll, men humöret är i alla fall bättre vilket jag tror uppskattas av C och förmodligen hunden också! Dessutom är det snart helg igen vilket alltid får mig på bra humör, då får jag och C vara tillsammans och mysa hela dagarna. Vi har dock inte några planer för helgen, någon som har nåt förslag på vad man kan hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0