Blåsor på fötterna

Idag tycker jag mest synd om mig själv, helst skulle jag bara vilja börja om och hoppas på en bättre start! Det hela började när jag vaknade och insåg att jag sovit konstigt och därför fått nackspärr. Men klev i alla fall upp och tänkte att en promenad i solen och värmen blir trevligt i alla fall.

Kollade på termometern innan jag gick ut och även idag är det 25 grader varmt, så det blev en t-shirt ett par 3/4 byxor och sandaler. Tänkte först ta mina crocs, men orkade inte ta på mig sockar så tog sandalerna istället. Upptäckte sen när jag skulle ta på hunden antidrag selen att vi glömt den hos mammas karl i helgen. Så istället blev det strypkedjan.

Promenaden började bra och hunden var lugn och fin. Men halvvägs runt inser jag att det var sjukt korkat att ta sandaler utan sockar när man ska ut med hunden. Men eftersom jag var halvvägs runt så hade jag inget val än att fortsätta gå! Sista biten hem trodde jag att jag skulle dö, fötterna värkte som aldrig förr och jag ville helst sätta mig ner och grina!

Väl hemma kastade jag av mig skorna och kollade på mina stackars fötter. Min högerfot pryds nu av 6 blåsor och vänsterfoten av endast 3! Jag kan knappt stå upp för att det gör så sjukt ont, dessutom verkar nacken bara bli värre. Så med andra ord är det inte den bästa av dagar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0