Våffla gör du på dette viset?

Igår var det våffeldagen, det firade vi så klart genom att äta våfflor hos morfar. En tradition som vi har sedan en massa år tillbaka. Jag och C hade slagit vad om hur många våfflor vi kunde äta, men vi kom inte ens i närheten av våra vad! Jag tror att jag fick i mig fyra stycken medan C fick i sig tre. Är helt säker på att jag lätt kunde äta fler än fyra stycken när jag var yngre, vet inte riktigt vad som har hänt.

 

Jag har förövrigt dragit på mig en förkylning så jag känner mig trött hela tiden, idag tycks det dessutom vara värre då jag fryser och svettas om vart annat. Men nu är det helg och jag tänker trotsa förkylningen så gott det går. Det ryktas om att det blir några öl på Lotta's på lördag tillsammans med familjen. Jag och C har länge tyckt att det vore trevligt med en kväll ute och nu verkar det som att det blir av.

 

Tror att jag tar helg från bloggen nu och återkommer på måndag eller eventuellt på söndag beroende på hur bakis jag känner mig. Ha en trevlig helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0