Idag finns ingen motivation

Jag är trött och huvudet känns fullt samtidigt som det känns tomt, hur nu det är möjligt. Det blir ofta så när jag inte sover speciellt bra och nu är det två nätter i rad jag har sovit dåligt.

I natt hade jag sjuka drömmar igen, drömde att det var flera hus som exploderade och vi fick bo i gamla gympasalar. Det var bara tjejer som hade lov att bo i gympasalen men en kille som jag gick i samma klass som mig i låg till högstadiet var där och han såg likadan ut som han gjorde när han var 12. Han var nån sorts polis och vaktade över gympasalen. Samtidigt kunda man höra utanför gympasalen hur hus exploderade och vi visst aldrig om gympasalen skulle explodera eller inte.

Mina drömmar är ofta hel konstiga när jag inte har sovit bra. Ofta dyker det upp personer som jag kände när jag var yngre och de är aldrig desamma som det var då. Finns säkert någon drömtydare där ute som kan förklara det hela för mig. Inte för att jag egentligen bryr mig, tycker mest bara att det är komiskt när någon man inte har sett på nästan 10 år dyker upp i ens drömmar.

Just nu sitter jag drömmer mig bort till det här stället:

Hotellet heter Sunprime Atlantic View Suites & Spa och finns på Playa Del Inglés på Gran Canaria. Dit vill jag mer än gärna fara och med lite tur så kanske det blir så också. Klicka på bilden så kan ni läsa mer om hotellet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0