I landet bakis

Idag befinner sig den här flatan i bakis landet, knappast en trevlig semester dock förmodligen en välförjänt sådan! Igår satt vi klistrade framför tv:n för att se finalen av Melodifestivalen, laddade med öl och ett poäng system lyssnade vi igenom alla låtarna för att sedan ge dom poäng baserad på några väl valda kategorier. Av någon anledning så fick de sista låtarna högst poäng, vare sig det berodde på att de sista låtarna faktiskt var bättre eller om det berodde på antalet öl i kroppen törs jag inte svara på. Så här såg i alla fall min poäng ställning ut:


Ber om ursäkt för den något kassa bilden, men huvudet ligger inte på topp idag och detta är allt jag lyckats åstadkomma idag. Trots att Erik Saade fick mest poäng av mig var han ändå inte min favorit, min favorit var Anna Bergendahl som faktiskt vann! Måste säga att det är länge sedan rätt låt vann och jag håller tummarna för henne i ESC.

Tycker att hela programmet igår var väldigt bra och öppnings framträdandet var grymt, tycker Dolph är störtskön! Underbart av Sylvester Stallone att kalla Måns för Mens också, förstår svårigheterna att uttala hans namn, men för oss svenskar var det ändå en underbar felsägning.

Soffan ropar nu efter mig, eller är det kanske sängen? Jag loggar i alla fall ut för dagen och återkommer med något mer (eller mindre) intressanta inlägg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0